martes, 12 de noviembre de 2013

Mel Ainscow- elkarrizketa




Hauek dira Mel Ainscow-ri egindako elkarrizketaren idei nagusiak:


  • Eskola inklusiboan pertsonak abtera daude lanean eta elkarren euskarri dira.

  • Herrialdeak ez daude parekatuak inklusioari dagokionez, elkarren artean desberdintasun nabariak daude.

  • Inklusioa 3 faseen ondorioa da:

    1. Hezkuntza premia bereziak dituzten haurrak eskola arruntetan kokatzea, nahiz eta haiei arretarik ez eskaini. 
    2. Eskolan haur hauei arreta eskaintzea eta parte hartzeko aukera ematea. 
    3. Beraientzat baliagarriak diren gauzak ikastea.

  • Inklusioaren faseetan aurrera egiten dugun heinean erronkak handitzen joaten dira, eta horiei aurre egiteko ezinbestekoa da irakasleek laguntza jasotzea bai eskolatik eta bai gobernuetatik. 
  • Irakasleek eragile oso garrantzitsuak dira, beraiek direlako inklusioa geletan bermatzen dutenak, baina hori gauzatzeko ezinbestekoa da formakuntza  jasotzea, horrela  klaseak aurrera eramateko  metodologia berriak bereganatuko dituzte beste gauzen artean.  
  • Askotan gurasoek ez dakite beraien seme-alabak non eskolatu, bi erakunde hauen artean desberdintasun oso agerikoak daudelako, eta beldurra sentitzen dute. 
  • Ikerketa gehiago egin beharko litzateke jakiteko nolakoak izan beharko litzateke klaseak inklusiboagoak izateko, baina hau eskolen partaidetzarekin egin beharko litzateke.

No hay comentarios:

Publicar un comentario