Hauek dira Mel Ainscow-ri egindako elkarrizketaren idei nagusiak:
- Eskola inklusiboan pertsonak abtera daude lanean eta elkarren euskarri dira.
- Herrialdeak ez daude parekatuak inklusioari dagokionez, elkarren artean desberdintasun nabariak daude.
- Inklusioa 3 faseen ondorioa da:
- Hezkuntza premia bereziak dituzten haurrak eskola arruntetan kokatzea, nahiz eta haiei arretarik ez eskaini.
- Eskolan haur hauei arreta eskaintzea eta parte hartzeko aukera ematea.
- Beraientzat baliagarriak diren gauzak ikastea.
- Inklusioaren faseetan aurrera egiten dugun heinean erronkak handitzen joaten dira, eta horiei aurre egiteko ezinbestekoa da irakasleek laguntza jasotzea bai eskolatik eta bai gobernuetatik.
- Irakasleek eragile oso garrantzitsuak dira, beraiek direlako inklusioa geletan bermatzen dutenak, baina hori gauzatzeko ezinbestekoa da formakuntza jasotzea, horrela klaseak aurrera eramateko metodologia berriak bereganatuko dituzte beste gauzen artean.
- Askotan gurasoek ez dakite beraien seme-alabak non eskolatu, bi erakunde hauen artean desberdintasun oso agerikoak daudelako, eta beldurra sentitzen dute.
- Ikerketa gehiago egin beharko litzateke jakiteko nolakoak izan beharko litzateke klaseak inklusiboagoak izateko, baina hau eskolen partaidetzarekin egin beharko litzateke.
No hay comentarios:
Publicar un comentario