sábado, 9 de noviembre de 2013

La Atención del Desarrollo Infantil desde una Perspectiva de Derechos

Testuaren idei nagusiak:

  •  Estimulazio goiztiarra sortu zen mugimenduan arazoak  zituzten haurrei laguntzeko. Estimulazio hau irakasleak haurrari egiten dizkion  mugimendu eta ariketa fisikoetan oinarritzen da , helburua izanik beraien garapen egokia sustatzea.
  • Ariketa bakoitzak helburu eta artikulazio baten trataera dauka eta hori lortzeko ezinbestekotzat hartzen da haurra gustura egotea.
  • Ariketak estimulazio goiztiarrean adituak diren pertsonak aurrera eramaten dituzte.
  •    Lan egiteko ikuspegi desberdinak aurkitu ditzakegu, baina gaur egun probatua izan da egokiena dela gurasoek prozesuetan parte hartzea, haurrak aurrerapen nabariagoak izaten dituztelako.
  •    Hala ere, ez da beti egokitzat hartu estimulazio hau, haurrari behartzen zaiolako mugimendu berriak egitera nahiz eta horretarako prestaturik ez dagoen. Ondorioz, haurrarenbeharrei erantzuteko ikuspegi berri bat proposatu zen:
o   Haur guztiek ez dituzte gauza berak egin behar, bakoitzak bere garapen erritmoa duelako.
o   Haurra ingurugiro egoki bat izan behar du  segurtasunez aurrera egiteko.
o   Beharrezkoa da heldu batean presentzia, segurtasuna transmititzeko.
o   Egunerokotasunaren ekintzak ezinbestekoak dira bere garapenean eta arreta eskaini behar diegu.
  • Haurren garapen eremuak eta haien psikologia ezagutu behar dugu beraientzat egokiak diren jarduerak lortzeko, beti kontuan izanik eskubideak dituzten pertsonak direla.
  • Garapena bere osotasunean ulertu behar dugu. 



Dokumentu originala:  http://didacticaeducacioninfantil.wikispaces.com/La+Atenci%C3%B3n+del+Desarrollo+Infantil+desde+una+Perspectiva+de+Derechos

No hay comentarios:

Publicar un comentario